BRNO, 28. 11. 2022

JAK PROJEKT FUNGUJE

Zájemci se přihlašují online pomocí registračního formuláře na této stránce.

Účast na Učitelingu je zpoplatněna částkou 990 Kč, která zahrnuje 3 workshopy, celodenní stravování a účast na besedě.

Cenu je možné hradit z ostatních provozních prostředků školy a nově i z OP JAK (šablony).

Pro lepší následné sdílení doporučujeme účast více učitelů z jedné školy.

Učiteling je vhodný i pro ředitele.

Po zaplacení vám zašleme potvrzující e-mail a umožníme vám výběr workshopů z programu.

Jednoho workshopu se účastní maximálně 20 učitelů.

Všichni účastníci obdrží Osvědčení o absolvování vzdělávacího programu.

Na samotný den workshopů navazují 2 společné online konzultace účastníků s lektorem workshopu.

PROGRAM

7:15 – 8:00

Registrace účastníků

8:00 – 8:30

Zahájení, představení projektu Učiteling

8:30 – 10:30

První blok workshopů:
1A / Štěpánka Baierlová: Matematika v různých podobách
1B / Jitka Hodálová: Rozehraj hudebku
1C / Pavlína Loňková: Pište si
1D / Hana Mádrová, František Brauner: Shama´s menu – Shamův jídelníček
1E / Petr Mihalco: Sebereflexe jako nástroj k dalšímu učení

10:30 – 11:00

Coffee break

11:00 – 13:00

Druhý blok workshopů:
2A / Štěpánka Baierlová: Matematika v různých podobách
2B / Soňa Havlíková: Dějepis nemusí být nuda! Jde to i jinak
2C / Jitka Hodálová: Rozehraj hudebku
2D / Hana Mádrová, František Brauner: Shama´s menu – Shamův jídelníček
2E / Petr Mihalco: Sebereflexe jako nástroj k dalšímu učení

13:00 – 14:00

Oběd

14:00 – 16:00

Třetí blok workshopů:
3A / Barbora Havířová: Člověkem i po hodině fyziky
3B / Soňa Havlíková: Dějepis nemusí být nuda! Jde to i jinak
3C / Pavel Hodál: Umělá Inteligence napříč předměty
3D / Pavlína Loňková: Pište si
3E / Olga Novotná: Emoce a pravidla třídy

16:00 – 16:30

Coffee break

16:30 – 17:30

Debata: "Jde být dobrým učitelem a nezbláznit se z toho?"
moderuje: Daniel Pražák
hosté: Pavlína Loňková, František Brauner

17:30

Závěrečné slovo, networking




Matematika v různých podobách

Štěpánka Baierlová

O matematice se říká, že je krásná, ale také těžká. Na chvíli se přesuneme do hodiny matematiky na 2. stupni a společně si prožijeme lekci vedenou v...

číst více

Shama´s menu – Shamův jídelníček

František Brauner, Hana Mádrová

Workshop nabízí ochutnávku CLIL aktivity, v níž se biologie a chemie potkává s angličtinou. Aktivita „Shamův jídelníček“ nám umožní v pozici žáků...

číst více

Člověkem i po hodině fyziky

Barbora Havířová

Je možné přežít gymnaziální hodinu fyziky, kde se probírají témata náročná na logické myšlení a matematické vyjadřování, bez ztráty vlastní...

číst více

Dějepis nemusí být nuda! Jde to i jinak

Soňa Havlíková

Chcete zapojit všechny žáky ve třídě? Zajímá vás skupinová práce? Jak to udělat, aby měli možnost se zapojit do výuky i ti pomalejší, i ti rychlejší?...

číst více

Umělá Inteligence napříč předměty

Pavel Hodál

Dokáže umělá inteligence napsat lepší slohovku než živý člověk? Nakreslil ten obrázek skutečný malíř nebo to byl stroj? Přijďte si to vyzkoušet....

číst více

Rozehraj hudebku

Jitka Hodálová

Hudební výchova občas bývá v učitelské praxi strašákem. Pojďte si zažít, že to tak být nemusí. Ani vy ani vaši žáci dokonalý hudební sluch a nadání...

číst více

Pište si

Pavlína Loňková

Může být pisatelství cestou k diferenciaci v odborných předmětech? Pojďme to spolu prozkoumat. Prožijeme jednoduchou lekci, odučenou ve 4. ročníku ZŠ, v...

číst více

Sebereflexe jako nástroj k dalšímu učení

Petr Mihalco

Jak vytvářet u žáků podporu v oblastech, ve kterých se jim zatím nedaří a jak naopak rozvíjet jejich silné stránky? A jak probouzet jejich vnitřní...

číst více

Emoce a pravidla třídy

Olga Novotná

Podporuje příznivé sociální a emoční klima učení? Společně si vyzkoušíme - jak s dětmi pracovat s emocemi. Jak využít emoce při tvorbě třídních...

číst více

LEKTOŘI

Štěpánka Baierlová

V loňském roce přesídlila ze Sušice do Brna a v současné době učí na základní škole Labyrinth v Brně matematiku, informatiku a robotiku. Hodně o své...

číst více

František Brauner

Vyučuje biologii a chemii na anglické sekci Gymnázia Olomouc – Hejčín. Ve svých hodinách hojně využívá „hands-on“ aktivity a propojuje teorii s praxí....

číst více

Barbora Havířová

Lidsky a přitom bez ztráty odbornosti (podle poroty GTP CZ) učí matematiku, fyziku a informatiku na Gymnáziu Brno, Elgartova, podporuje kolegy při zavádění...

číst více

Soňa Havlíková

Na sloučené škole OA, VOŠZ a SZŠ, SOŠS Jihlava působí jako interní mentor, výchovný poradce a vyučuje francouzštinu, dějepis a základy společenských...

číst více

Pavel Hodál

V běžném životě jsem učitel žáků a lektor dospělých. Stále hledám co učit a jak to učit. Mám rád Indii, mám rád CLIL, rád využívám technologie...

číst více

Jitka Hodálová

Patří ke šťastným lidem – práce je pro ni zábavou i detektivkou. Neustále hledá tu správnou cestu, která by byla pro děti ta správná, tvořivá a...

číst více

Pavlína Loňková

Učí na 1. stupni základní školy, od roku 2019 na fakultní a laboratorní ZŠ Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka,...

číst více

Hana Mádrová

Je učitelkou angličtiny na Gymnáziu Olomouc-Hejčín. V minulosti však také pracovala jako průvodkyně školáků v tropickém skleníku v Denveru (USA), jako...

číst více

Petr Mihalco

Narodil se v Bruntále, kde vystudoval osmileté gymnázium. Po absolvování pedagogické fakulty v Olomouci se vrátil do rodného kraje učit na malotřídní školu...

číst více

Olga Novotná

Vystudovala Pedf MU v Brně. Pracuje na ZŠ Brno, Vejrostova, jako učitelka, koordinátorka ŠVP, metodička programu Začít spolu a vedoucí metodického centra...

číst více

Učiteling realizuje EDUin, o. p. s. a Učitelská platforma

Partneři Učitelingu Brno 2022



Učiteling © 2022