Také neustále přemýšlíte, jak ve výuce zapojit každého žáka se svým jedinečným nadáním? Můžeme i v hodinách matematiky podporovat a respektovat...
číst víceV první části workshopu si na vlastní kůži vyzkoušíte lekci zaměřenou na práci v redakci podobně jako naši šesťáci. Vyzkoušíme si různé pozice,...
číst víceBěhem workshopu se pomocí čtenářství a diskuze přeneseme na širá moře a společně s rackem Kengou prožijeme zápas o život při ropné havárii....
číst víceJak nastavit pravidla a mechanismy komunikace rodiny a školy tak, aby byla srozumitelná, jasná a bezpečná pro obě strany. Pyramida komunikace uvnitř školy,...
číst vícePoslouchají se děti navzájem? Spolupracují spolu? Co s tím mohu dělat? Na tomto semináři bych se prostřednictvím ukázkové hodiny rád společně zamyslel,...
číst víceSpolečně s Lubošem Lisnerem, Petrem Peroutkou a Jiřím Krejčím se ponoříme do školního klimatu a nahlédneme také na širší kontext kultury školy. Jak si...
číst víceZkusíme nalézt příběhy za texty známých písní, zároveň si vyzkoušíme práci s heterogenní třídou a gradovaným zadáním v angličtině. Vhodné i pro...
číst víceMůžeme si se žáky hrát a zároveň je rozvíjet? Pojďme se společně podívat na to, jak lze využít LEGO kostky v badatelských skupinových aktivitách při...
číst víceSpolečně se vydáme prozkoumávat jedno historické období očima vrstevníka našich žáků (4.-5. třída). Ukážeme si, že i na tématu doby dávno minulé...
číst víceNa vlastní kůži si v roli dětí vyzkoušíme práci v centrech aktivit (která je typická pro program Začít spolu). V týmech budeme bádat, číst, připravovat...
číst víceVe své roli učitelky, lektorky, mentorky a stejně tak i kouče, podporuje žáky, učitele a kolegy na cestě osobním rozvojem podle jejich potřeb. Vnímá...
číst víceV ZŠ Labyrinth se zaměřuje na matematiku, informatiku a robotiku. Ve svých hodinách staví na konstruktivistickém pojetí výuky, kdy je aktivita hlavně na...
číst víceUčí přírodní vědy na základní škole Solidarita v Praze 10. Ve své pedagogické praxi se snaží využívat aktivizační strategie, intenzivně se věnuje...
číst vícePůsobí na pozici programového ředitele organizace EDUin. Původní profesí pedagog, byl ředitelem ZŠ a gymnázia. Věnuje se vzdělávací politice, je odborným...
číst víceJeho srdeční téma je responzivní výuka a formativní hodnocení. Studoval učitelství v Praze a ve Velké Británii (PGCE), MSc v pedagogice vystudoval v...
číst víceOd vzniku ScioŠkoly v Českých Budějovicích pracuje v tandemu jejího vedení. Externě vyučuje předmět výuka s filmem na katedře ZSV Pedagogické fakulty...
číst víceVystudoval Konzervatoř v Teplicích a Pedagogiku na FFUK. Je ředitelem ZUŠ Štefánikova v Praze, spoluzakladatelem Gymnázia ARTION v Praze, spolupracovníkem...
číst vícePetra Mazancová působí na Gymnáziu Josefa Jungmanna v Litoměřicích, kde vyučuje angličtinu a základy společenských věd. Pevně věří, že každý má...
číst vícePůsobí jako ředitel Základní školy a Mateřské školy Sezimovo Ústí, 9. května. Rád se s vámi podělí o své zkušenosti a o vše, co se děje ve škole,...
číst víceUčí matematiku, fyziku a STEM semináře na Gymnáziu ve Stříbře. Fyziku, chemii, matematiku a ekologii se snaží vzájemně propojovat do souvislých celků s...
číst víceUčí na 1. stupni Základní školy Petřiny sever, je lektorkou programu Začít spolu. Zároveň vede praxe studentů Pedf UK, kde jako učitel z praxe vede...
číst vícePři studiu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ se blíže zaměřovala také na práci s dětmi se specifickými potřebami. V současné době je součástí týmu...
číst vícePracuje na 1. stupni základní školy ve Vraném nad Vltavou, kde zároveň působí jako koordinátorka ŠVP a vede metodické sdružení prvostupňových učitelek....
číst víceUčiteling realizuje EDUin, o. p. s. a Učitelská platforma
Partneři Učitelingu Jihočeský kraj 2024
Učiteling © 2024