22. 3., České Budějovice
SŠ polytechnická České Budějovice, Nerudova 59

JAK PROJEKT FUNGUJE

Zájemci se přihlašují online pomocí registračního formuláře na této stránce.

Účast na Učitelingu je zpoplatněna částkou 990 Kč, která zahrnuje 3 workshopy, celodenní stravování a účast na besedě.

Cenu je možné hradit z ostatních provozních prostředků školy a nově i z OP JAK (šablony).

Pro lepší následné sdílení doporučujeme účast více učitelů z jedné školy.

Učiteling je vhodný i pro ředitele.

Po zaplacení vám zašleme potvrzující e-mail a umožníme vám výběr workshopů z programu.

Jednoho workshopu se účastní maximálně 20 učitelů.

Všichni účastníci obdrží Osvědčení o absolvování vzdělávacího programu.

Na samotný den workshopů budou navazovat setkání učitelů zaměřená na prohlubování vzájemné spolupráce a sdílení.

Pro ředitele základních a středních škol jsme připravili speciální program Řediteling - facilitované setkání zaměřené na kulturu a klima školy.


Přihlásit se na Učiteling

Pro učitele nebo ředitele ZŠ a SŠ.

Přihlásit se na Řediteling

Pro ředitele ZŠ a SŠ.

Přihlašování je v tuto chvíli otevřené pouze pro učitele a ředitele z Jihočeského kraje. V případě nenaplnění kapacity bude otevřeno i pro účastníky z dalších krajů.


PROGRAM UČITELING



7:15 – 8:00

Registrace účastníků

8:00 – 8:30

Zahájení, představení projektu Učiteling

8:30 – 10:30

I. blok workshopů
1A / Petra Antlová – Zážitková matematika s radostí
1B / Petra Mazancová – Písničky s nepochopením
1C / Jitka Soukupová – LEGO kostky ve výuce STEM
1D / Kateřina Vrtišková – Černá díra

10:30 – 11:00

Coffee break

11:00 – 13:00

II. blok workshopů
2A / Petra Antlová – Zážitková matematika s radostí
2B / Václav Fiala – Zachraň racka
2C / Jitka Soukupová – LEGO kostky ve výuce STEM
2D / Petra Šubrtová – Výlet do doby minulé

13:00 – 14:00

Oběd

14:00 – 16:00

III. blok workshopů
3A / Štěpánka Baierlová, Magdalena Tylová – Pracujeme v redakci aneb digikompetence napříč předměty
3B / Václav Fiala – Zachraň racka
3C / Alexis Katakalidis – Učení jazyka, studijní návyky, emoce - snažme se je propojovat
3D / Kateřina Vrtišková – Černá díra

16:00 – 16:30

Coffee break

16:30 – 17:30

Moje učitelská cesta aneb jak být učitelem a nezbláznit se
Moderované setkání s Petrou Šubrtovou a Václavem Fialou, moderuje Pavla Lioliasová

17:30

Závěrečné slovo, networking

PROGRAM ŘEDITELING



7:15 – 8:00

Registrace účastníků

8:00 – 8:30

Zahájení, představení projektu Učiteling

8:30 – 10:30

Facilitované setkání pro ředitele o kultuře a klimatu školy - I. část
Luboš Lisner, Jiří Krejčí, Petr Peroutka

10:30 – 11:00

Coffee break

11:00 – 13:00

Facilitované setkání pro ředitele o kultuře a klimatu školy - II. část
Luboš Lisner, Jiří Krejčí, Petr Peroutka

13:00 – 14:00

Oběd

blok volitelných workshopů

14:00 – 16:00

Miroslav Hřebecký - Jak rozpohybovat komunikaci mezi školou a rodičem

16:00 - 16:30

Coffee break

16:30 – 17:30

Moje učitelská cesta aneb jak být učitelem a nezbláznit se
Moderované setkání s Petrou Šubrtovou a Václavem Fialou, moderuje Pavla Lioliasová

17:30

Závěrečné slovo, networking

WORKSHOPY




Zážitková matematika s radostí

Petra Antlová

Také neustále přemýšlíte, jak ve výuce zapojit každého žáka se svým jedinečným nadáním? Můžeme i v hodinách matematiky podporovat a respektovat...

číst více

Pracujeme v redakci aneb digikompetence napříč předměty

Štěpánka Baierlová a Magdalena Tylová

V první části workshopu si na vlastní kůži vyzkoušíte lekci zaměřenou na práci v redakci podobně jako naši šesťáci. Vyzkoušíme si různé pozice,...

číst více

Zachraň racka

Václav Fiala

Během workshopu se pomocí čtenářství a diskuze přeneseme na širá moře a společně s rackem Kengou prožijeme zápas o život při ropné havárii....

číst více

Jak rozpohybovat komunikaci mezi školou a rodiči

Miroslav Hřebecký

Jak nastavit pravidla a mechanismy komunikace rodiny a školy tak, aby byla srozumitelná, jasná a bezpečná pro obě strany. Pyramida komunikace uvnitř školy,...

číst více

Učení jazyka, studijní návyky, emoce - snažme se je propojovat

Alexis Katakalidis

Poslouchají se děti navzájem? Spolupracují spolu? Co s tím mohu dělat? Na tomto semináři bych se prostřednictvím ukázkové hodiny rád společně zamyslel,...

číst více

FACILITOVANÉ SETKÁNÍ NAD PROMĚNLIVÝM KLIMATEM A KULTUROU ŠKOLY

ŘEDITELING - Luboš Lisner, Jiří Krejčí, Petr Peroutka

Společně s Lubošem Lisnerem, Petrem Peroutkou a Jiřím Krejčím se ponoříme do školního klimatu a nahlédneme také na širší kontext kultury školy. Jak si...

číst více

Písničky s nepochopením

Petra Mazancová

Zkusíme nalézt příběhy za texty známých písní, zároveň si vyzkoušíme práci s heterogenní třídou a gradovaným zadáním v angličtině. Vhodné i pro...

číst více

LEGO kostky ve výuce STEM

Jitka Soukupová

Můžeme si se žáky hrát a zároveň je rozvíjet? Pojďme se společně podívat na to, jak lze využít LEGO kostky v badatelských skupinových aktivitách při...

číst více

Výlet do doby minulé

Petra Šubrtová

Společně se vydáme prozkoumávat jedno historické období očima vrstevníka našich žáků (4.-5. třída). Ukážeme si, že i na tématu doby dávno minulé...

číst více

Černá díra

Kateřina Vrtišková

Na vlastní kůži si v roli dětí vyzkoušíme práci v centrech aktivit (která je typická pro program Začít spolu). V týmech budeme bádat, číst, připravovat...

číst více

LEKTOŘI

Petra Antlová

Ve své roli učitelky, lektorky, mentorky a stejně tak i kouče, podporuje žáky, učitele a kolegy na cestě osobním rozvojem podle jejich potřeb. Vnímá...

číst více

Štěpánka Baierlová

V ZŠ Labyrinth se zaměřuje na matematiku, informatiku a robotiku. Ve svých hodinách staví na konstruktivistickém pojetí výuky, kdy je aktivita hlavně na...

číst více

Václav Fiala

Učí přírodní vědy na základní škole Solidarita v Praze 10. Ve své pedagogické praxi se snaží využívat aktivizační strategie, intenzivně se věnuje...

číst více

Miroslav Hřebecký

Působí na pozici programového ředitele organizace EDUin. Původní profesí pedagog, byl ředitelem ZŠ a gymnázia. Věnuje se vzdělávací politice, je odborným...

číst více

Alexis Katakalidis

Jeho srdeční téma je responzivní výuka a formativní hodnocení. Studoval učitelství v Praze a ve Velké Británii (PGCE), MSc v pedagogice vystudoval v...

číst více

Jiří Krejčí

Od vzniku ScioŠkoly v Českých Budějovicích pracuje v tandemu jejího vedení. Externě vyučuje předmět výuka s filmem na katedře ZSV Pedagogické fakulty...

číst více

Luboš Lisner

Vystudoval Konzervatoř v Teplicích a Pedagogiku na FFUK. Je ředitelem ZUŠ Štefánikova v Praze, spoluzakladatelem Gymnázia ARTION v Praze, spolupracovníkem...

číst více

Petra Mazancová

Petra Mazancová působí na Gymnáziu Josefa Jungmanna v Litoměřicích, kde vyučuje angličtinu a základy společenských věd. Pevně věří, že každý má...

číst více

Petr Peroutka

Působí jako ředitel Základní školy a Mateřské školy Sezimovo Ústí, 9. května. Rád se s vámi podělí o své zkušenosti a o vše, co se děje ve škole,...

číst více

Jitka Soukupová

Učí matematiku, fyziku a STEM semináře na Gymnáziu ve Stříbře. Fyziku, chemii, matematiku a ekologii se snaží vzájemně propojovat do souvislých celků s...

číst více

Petra Šubrtová

Učí na 1. stupni Základní školy Petřiny sever, je lektorkou programu Začít spolu. Zároveň vede praxe studentů Pedf UK, kde jako učitel z praxe vede...

číst více

Magdalena Tylová

Při studiu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ se blíže zaměřovala také na práci s dětmi se specifickými potřebami. V současné době je součástí týmu...

číst více

Kateřina Vrtišková

Pracuje na 1. stupni základní školy ve Vraném nad Vltavou, kde zároveň působí jako koordinátorka ŠVP a vede metodické sdružení prvostupňových učitelek....

číst více

Učiteling realizuje EDUin, o. p. s. a Učitelská platforma

Partneři Učitelingu Jihočeský kraj 2024



Učiteling © 2024